mandag 6. februar 2012

BILDEBLOGG


Jeg tenkte jeg skulle lage en bildeblogg.
Med tekster såklart, men ingen fjortis - blogg lenger. Mer tekster som betyr noe, mer ting som jeg "tjener" på og skrive om. Er så deilig og ha en "dagbok" med følelser - både gode og litt mindre gode tanker og følelser.

Idag er det den 6. Februar - og jeg er helt tom. Jeg vil bare bort, laaangt bort. Det første når jeg tenker langt bort er min mormor, jeg vil til mormor og bli "pleiet med". Det hadde vært så utrolig deilig!
Er så utrolig mye som skjer og mye av det er min egen skyld selvfølelig, legger ikke skylden på andre - er ikke det jeg mener.

Syns det bildet jeg la ut idag passer ganske bra, ser tankefull ut med et lite smil rundt munnen min. Og det er nettopp det jeg "er idag" ..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar